POKEETEA

Recentebeoordeling


5 sterren uit 550 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij PokeeTea. Meer weten? Ontdek meer

26 jun 2026 om 22:16 De sushi was goed, maar ik had gember en wasabi erbij besteld en dat zat niet in de tas.
26 jun 2026 om 18:16 Super vriendelijke vrouw achter de balie.
24 jun 2026 om 18:40 eten was enorm lekker en bezorgen was optijd, we gaan zeker valer bestellen
19 jun 2026 om 20:58 lekker
19 jun 2026 om 17:12 Alle losse gerechten waren prima, maar de kip op de pokebowl was bij beide niet gaar.
14 jun 2026 om 22:43 Bestelling was laat en warme gerechten koud, bestel er vaker deze keer was het minder omdat de warme dingen koud waren maar sushi&poke bowl is altijd heerlijk. En 1 topping vergeten waar ik apart voor betaal. Dat was jammer. Normaal ben ik zeer tevreden!
14 jun 2026 om 18:08 Ontzettend lekker en ook echt veel! Ik heb er 2 dagen van kunnen eten!
14 jun 2026 om 18:00 Altijd snel bezorgd. De sushi is ook heel vers en smaakt echt heel goed. Hier al meerdere keren besteld!
8 jun 2026 om 19:46 Héérlijke pokebowl. Erg vers en goed van smaakt
4 jun 2026 om 23:21 lekker
4 jun 2026 om 13:03 Het smaakte goed,maar niet zo goed als dat ik gewend ben..De zalm waren veel kleinere stukjes als normaal..Maar ik blijf bij ze bestellen !!
3 jun 2026 om 9:00 Sneller geleverd dan aangegeven dus top, sharebox besteld met veel variatie en lekkere sushi