Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij PokeeTea. Meer weten? Ontdek meer
Annet
26 jun 2026 om 22:16
De sushi was goed, maar ik had gember en wasabi erbij besteld en dat zat niet in de tas.
Soraya
26 jun 2026 om 18:16
Super vriendelijke vrouw achter de balie.
Theo
24 jun 2026 om 18:40
eten was enorm lekker en bezorgen was optijd, we gaan zeker valer bestellen
Coen
19 jun 2026 om 20:58
lekker
Alberts
19 jun 2026 om 17:12
Alle losse gerechten waren prima, maar de kip op de pokebowl was bij beide niet gaar.
Laura
14 jun 2026 om 22:43
Bestelling was laat en warme gerechten koud, bestel er vaker deze keer was het minder omdat de warme dingen koud waren maar sushi&poke bowl is altijd heerlijk. En 1 topping vergeten waar ik apart voor betaal. Dat was jammer. Normaal ben ik zeer tevreden!
Suzanne
14 jun 2026 om 18:08
Ontzettend lekker en ook echt veel! Ik heb er 2 dagen van kunnen eten!
Myrthe
14 jun 2026 om 18:00
Altijd snel bezorgd. De sushi is ook heel vers en smaakt echt heel goed. Hier al meerdere keren besteld!
Hetty
8 jun 2026 om 19:46
Héérlijke pokebowl. Erg vers en goed van smaakt
Sylwia
4 jun 2026 om 23:21
lekker
Wilma
4 jun 2026 om 13:03
Het smaakte goed,maar niet zo goed als dat ik gewend ben..De zalm waren veel kleinere stukjes als normaal..Maar ik blijf bij ze bestellen !!
Gijs
3 jun 2026 om 9:00
Sneller geleverd dan aangegeven dus top, sharebox besteld met veel variatie en lekkere sushi